söndag 27 mars 2011

Nu är jag igång!

hej alla nära och kära! Nu är jag äntligen kommit igång med min Bloppis.
Jag hade tänkt mig och ha både nytt och gammalt. Jag kommer även sy
  • Ljuspåsar
  • Kuddar
  • lampkjolar
...vid beställning med en valfri text.

Jag har en lampkjol som visar ett exempel på vad som kommer finnas här..



...priser kommer variera beroende på vad ni vill ha för text/bild.

Vit linnekudde 40x40 med text - 200kr.
med bild tillkommer 49;-

Vit Lampkjol med text - 99;-
med bild tillkommer 29;-

Vit Ljuspåse med text 79;-
med bild tillkommer 29;-

Stryk på bild med valfri text/bild ca 8x10 49;-

+ frakt kostnad.

Vid Intresse mejla Vitadrommen@hotmail.com

Jag kommer sy och lägga in lite bilder då och då.. Så det kommer alltid finnas ett lager som är klart för att packas och skickas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar